Напрям №3 "STEAM-освіта – шлях до професійної майстерності педагога"

1. ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-ОСВІТИ


Альона ВОЛОДАРСЬКА,
директор Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Анна МІНІНА,
вчитель початкових класів Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів


Альона ДЕНИСЕНКО,
учитель біології Златопільської гімназії м. Новомиргорода


Ольга РЕЗНІЧЕНКО, 
педагог-організатор Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів

Альона ПЕЦУН,
вчитель математики Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Надія КОЛОДЯЖНА,
учитель англійської мови Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів


Ольга БАРАН,
учитель французької мови Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів 

Надія ГОРБАТЮК,
учитель математики і фізики Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Наталія ЯЗАН,
учитель Мартоніської ЗШ І-ІІІ ступенів

Анна ГРАБОВА,
учитель Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів


Василь ПАЛІЙ,
методист Новомиргородського районного
центру дитячої та юнацької творчості

11 коментарів:

  1. Подобається "ЗАСТОСУВАННЯ STEM НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА МАТЕМАТИКИ" - Альона ПЕЦУН,Надія КОЛОДЯЖНА. Цікаво.

    ВідповістиВидалити
  2. Досить цікаве поєднання різних предметів, особливо актуально використання гаджетів, не для гри, а в корисних цілях.

    ВідповістиВидалити
  3. Гончарова В.А. Освіта в Україні потребує докорінних змін. Тому так важливо на
    сьогодні не упустити шанс, а змінити її. І в цьому нам допоможе реформа в
    освіті. СТЕМ - технології дає такі можливості

    ВідповістиВидалити
  4. Я вважаю,що СТЕМ- освіта забезпечить рівний доступ до якісної освіти учнів різних вікових категорій, а також може вирішити проблему втрати інтересу школярів до навчання. Необхідно краще забезпечити школи матеріально- технічними базами.

    ВідповістиВидалити
  5. Ольга Баран.Я вважаю, що СТЕМ- освіта забезпечить рівний доступ до якісної освіти учнів різних вікових категорій, а також може вирішити проблему втрати інтересу школярів до навчання, але для цього потрібно ще покращити матеріально- технічну базу школи. СТЕМ- освіта- це крок вперед.

    ВідповістиВидалити
  6. Опрацювавши подані матеріали хочеться відмітити, що всі педагоги району детально опрацювати і добре обізнані у впровадженні STEM-технологій в освітній процес. У нашому районі активно розвивається STEM-освіта. STEM-навчання дає можливість підвищувати якість навчання. І сьогодні є значимим розвиток професійної компетентності вчителя, діяльність якого не обмежується викладанням власного предмета, а фахівця, здатного до здійснення міжпредметних зв'язків. Важливим э його вміння організувати освітній процес як взаємодію, спрямовану на розвиток особистості дитини, її підготовку до розв'язання життєвих завдань.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую за цікавий, змістовний матеріал. Ця конференція ще раз підтверджує, що SТЕМ – освіта надає творчого розвитку як вчителю так і учню! Тепер озброєні знаннями та вмотивовані будемо впроваджувати SТЕМ у навчальний процес.

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую всім колегам за цікаві матеріали, які висвітлені досить цікаво та змістовно. STEM освіта дійсно змінює долю здобувачів освіти, допомагає учням стати цілеспрямованими, творчими особистостями і головну роль відіграє практичне застосування знань. І така система освіти вчить жити в реальному світі в якому потрібно вміти реагувати на зміни, вчитися реалізовувати свої знання на практиці. Коли дитина бачить практичне застосування знань, виникає мотивація до навчання.

    ВідповістиВидалити
  9. Іванова О.С.
    Пецун Альона Юріївна. Зміни, що відбуваються у структурі і злитті наук проектуються на шкільні навчальні плани і предметні програми. Деякі з них знаходять відображення у підручниках та навчальних посібниках, визначаються тенденції оновлення змісту і процесу навчання у школі. Одним із різновидів інноваційної роботи в школі є інтегрований урок,який включає одночасне опрацювання різних предметних напрямків. Досвід проведення таких уроків переконує в тому, що вони вносять у звичайний хід шкільного життя новизну, зменшують перевантаження дітей, сприяють вихованню інтересу до предметів і до навчання взагалі.

    ВідповістиВидалити
  10. Іванова О.С.
    Статтю Горбатюк Надїї Іванівни закцентовано на тому, що міжпредметні зв’язки сприяють формуванню прикладних умінь і навичок, міцнішому оволодінню учнями навчальним матеріалом, формуванню стійкої мотивації до вивчення математики на застосовуванні математики для розв’язування конкретних практичних задач. Проблема, порушена у статті, є досить актуальною на даному етапі розвитку освітнього процесу

    ВідповістиВидалити