Альона ВОЛОДАРСЬКА,
директор Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Анна МІНІНА,
вчитель початкових класів Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів
Альона ДЕНИСЕНКО,
учитель біології Златопільської гімназії м. Новомиргорода
Ольга РЕЗНІЧЕНКО,
педагог-організатор Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів
Альона ПЕЦУН,
вчитель математики Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Надія КОЛОДЯЖНА,
учитель англійської мови Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Ольга БАРАН,
учитель французької мови Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Надія ГОРБАТЮК,
учитель математики і фізики Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Наталія ЯЗАН,
учитель Мартоніської ЗШ І-ІІІ ступенів
Анна ГРАБОВА,
учитель Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів
Василь ПАЛІЙ,
методист Новомиргородського районного
центру дитячої та юнацької творчості
Подобається "ЗАСТОСУВАННЯ STEM НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА МАТЕМАТИКИ" - Альона ПЕЦУН,Надія КОЛОДЯЖНА. Цікаво.
ВідповістиВидалитиДосить цікаве поєднання різних предметів, особливо актуально використання гаджетів, не для гри, а в корисних цілях.
ВідповістиВидалитиГончарова В.А. Освіта в Україні потребує докорінних змін. Тому так важливо на
ВідповістиВидалитисьогодні не упустити шанс, а змінити її. І в цьому нам допоможе реформа в
освіті. СТЕМ - технології дає такі можливості
Я вважаю,що СТЕМ- освіта забезпечить рівний доступ до якісної освіти учнів різних вікових категорій, а також може вирішити проблему втрати інтересу школярів до навчання. Необхідно краще забезпечити школи матеріально- технічними базами.
ВідповістиВидалитиОльга Баран.Я вважаю, що СТЕМ- освіта забезпечить рівний доступ до якісної освіти учнів різних вікових категорій, а також може вирішити проблему втрати інтересу школярів до навчання, але для цього потрібно ще покращити матеріально- технічну базу школи. СТЕМ- освіта- це крок вперед.
ВідповістиВидалитиОпрацювавши подані матеріали хочеться відмітити, що всі педагоги району детально опрацювати і добре обізнані у впровадженні STEM-технологій в освітній процес. У нашому районі активно розвивається STEM-освіта. STEM-навчання дає можливість підвищувати якість навчання. І сьогодні є значимим розвиток професійної компетентності вчителя, діяльність якого не обмежується викладанням власного предмета, а фахівця, здатного до здійснення міжпредметних зв'язків. Важливим э його вміння організувати освітній процес як взаємодію, спрямовану на розвиток особистості дитини, її підготовку до розв'язання життєвих завдань.
ВідповістиВидалитиПовністю з вами згодна.
ВидалитиДякую за цікавий, змістовний матеріал. Ця конференція ще раз підтверджує, що SТЕМ – освіта надає творчого розвитку як вчителю так і учню! Тепер озброєні знаннями та вмотивовані будемо впроваджувати SТЕМ у навчальний процес.
ВідповістиВидалитиДякую всім колегам за цікаві матеріали, які висвітлені досить цікаво та змістовно. STEM освіта дійсно змінює долю здобувачів освіти, допомагає учням стати цілеспрямованими, творчими особистостями і головну роль відіграє практичне застосування знань. І така система освіти вчить жити в реальному світі в якому потрібно вміти реагувати на зміни, вчитися реалізовувати свої знання на практиці. Коли дитина бачить практичне застосування знань, виникає мотивація до навчання.
ВідповістиВидалитиІванова О.С.
ВідповістиВидалитиПецун Альона Юріївна. Зміни, що відбуваються у структурі і злитті наук проектуються на шкільні навчальні плани і предметні програми. Деякі з них знаходять відображення у підручниках та навчальних посібниках, визначаються тенденції оновлення змісту і процесу навчання у школі. Одним із різновидів інноваційної роботи в школі є інтегрований урок,який включає одночасне опрацювання різних предметних напрямків. Досвід проведення таких уроків переконує в тому, що вони вносять у звичайний хід шкільного життя новизну, зменшують перевантаження дітей, сприяють вихованню інтересу до предметів і до навчання взагалі.
Іванова О.С.
ВідповістиВидалитиСтаттю Горбатюк Надїї Іванівни закцентовано на тому, що міжпредметні зв’язки сприяють формуванню прикладних умінь і навичок, міцнішому оволодінню учнями навчальним матеріалом, формуванню стійкої мотивації до вивчення математики на застосовуванні математики для розв’язування конкретних практичних задач. Проблема, порушена у статті, є досить актуальною на даному етапі розвитку освітнього процесу