Напрям № 2 "STEM-освіта: від дошкільника до компетентного випускника"


1. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Павло МАНЬКІВСЬКИЙ, 
учитель фізичної культури
Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів


2. STEM – ОСВІТА ЗМІНЮЄ ДОЛЮ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
УРОК РОЗВИТКУ ЗВ*ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ  STEAM ОСВІТИ
Зоя ВЕЛИКА, 
учитель початкових класів НВО "Тишківська ЗШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ"


3. ЯК ЗАСТОСУВАТИ STEM В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Тетяна БАНТИШ, 
учитель початкових класів Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів 


4. STEM-ОСВІТА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Тетяна БАРБОЙ,
учитель початкових класів Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів 

5. STEM-ОСВІТА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Олена ІВЧЕНКО, 
учитель початкових класів Панчівської ЗШ І - ІІІ ступенів

6. ІННОВАЦІЙНА STEM-ОСВІТА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Ніна НЕЧЕПУРНА, 
учитель початкових класів Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів 

7. УСПІШНІ ПРАКТИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Марія ЯРИШ, 
учитель математики Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів

8. НАСТУПНІСТЬ МІЖ ОСВІТНІМИ РІВНЯМИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ РУКИ ДИТИНИ ДО ПИСЬМА ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА ЗАПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ
Оксана КУДЕЛЯ, 
вихователь Новомиргородського 
дошкільного навчально-виховного комплексу
(ясла-садок) "Калинонька"

9. ХАКАТОН ЯК ІННОВАЦІЙНА ФОРМА STEM-ОСВІТИ
Віра ЧЕПІЖАК, 
учитель біології Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів №1

10. УСПІШНІ ПРАКТИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Ольга КОЧЕТОВА, 
учитель історії Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів

11. STEM-ОСВІТА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ . УРОК "ФОТОМИСТЕЦВО ТА РЕКЛАМА" (9 КЛАС)
Світлана ТАРАБАН, 
педагог-організатор Кам'янської філії І-ІІ ступенів 
НВО "Новомиргородська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 -ДНЗ"

12. УСПІШНІ ПРАКТИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ STEM-ОСВІТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ НУШ
                                                                                творча група вчителів початкових класів                                                                                        Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів
                                                                                Ольга КОРНІЙЧУК, 
  "Впровадження елементів  STEM освіти в початковій школі " Світлана МАРІНОВА,  
 "STEM освіта разом з LEGO - це всело та цікаво!"  Лариса САЖЕВСЬКА
  "STEAM - STEAM - STREAM - освіта майбутнього" Галина ТИМОШЕНКО

13. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК НЕВІД*ЄМНА СКЛАДОВА ЯКІСНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ
Таміла РУДЕНКО, 
учителька англійської мови Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів №1

14. УСПІШНА ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ STEM У РОБОТІ ГУРТКА "КОЛІР - СВІТЛО - ПРОСТІР" ТА СЕКЦІЇ МАН "МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО"
Ольга ДОБРОВОЛЬСЬКА, 
учитель Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів,
 керівник гуртка та секції МАН "Мистецтвознавство"
 Новомиргородського РЦДЮТ

15.  РОЗРОБКА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ УЧНІВСЬКИХ ПРОЄКТІВ НА УРОКАХ ГЕОРАФІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ STEМ -ТЕХНОЛОГІЇ
Любов ДОРОШЕНКО,
учитель географії 
Йосипівського НВК "ЗШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ"

16. STEM-ОСВІТА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. ПРОЄКТ "ЗИМУЮЧІ ПТАХИ НАШОЇ МІСЦЕВОСТІ"
Ольга ЖОВНА, 
учитель початкових класів
Кам'янської філіії І-ІІ ст. 
НВО "Новомиргородська ЗШ І-ІІІ ст. №2 - ДНЗ"

17. STEM-ОСВІТА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. УРОК "ПРОБЛЕМА ЧИСТОГО ПОВІТРЯ. ЗАСТОСУВАННЯ ТА БІОЛОГІЧНА РОЛЬ КИСНЮ" (ХІМІЯ, 7 клас)
Марина ТКАЧЕНКО, 
учитель біології та хімії Кам`янської філіії І-ІІ ст.
НВО "Новомиргородська ЗШ І-ІІІ ст. №2 - ДНЗ"

Тетяна ПОТАПОВА, 
учитель початкових класів Кам'янської філіії І-ІІ 
ступенів НВО"Новомиргородська ЗШ І-ІІІст. №2 - ДНЗ"

19. STEM-ОСВІТА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕС. УРОК-ДОСЛІДЖЕННЯ
Людмила ГАНУЛ, 
учитель початкових класів Кам'янської філії І- ІІ ступенів 
НВО " Новомиргородська ЗШ І- ІІІ ступенів № - 2 - ДНЗ"

20. КРОССЕНС НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Світлана ІЛЯШОВА, 
учитель зарубіжної літератури Кам'янської філії І-ІІ 
ступенів НВО "Новомиргородська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 - ДНЗ"

21. STEM-ОСВІТА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК У 4 КЛАСІ З «ПРИРОДОЗНАВСТВА» ТА «Я У СВІТІ»
Наталія БОРКАН, 
учитель початкових класів Кам`янської філіії І-ІІ ступенів 
НВО «Новомиргородська ЗШ І-ІІІ ст. №2 - ДНЗ »

22. ВИКОРИСТАННЯ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Анна КЛИСУН, 
методист інформаційно-ресурсного методичного центру
відділу освіти Новомиргородської райдержадміністрації 

23. ІНТЕГРОВАНИЙ ПРОЄКТ «ЗБЕРЕЖЕМО НАШУ ПЛАНЕТУ»
Аліна ШЕВЧЕНКО,
вчитель інформатики навчально-виховного об*єднання 

"Новомиргородська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 - дошкільний навчальний заклад"

24. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИЦІ
Тетяна СИДОРЕНКО,
учитель математики навчально-виховного об*єднання 
"Новомиргородська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 - дошкільний навчальний заклад"

25. ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
Вікторія ГОНЧАРОВА,
вчитель географії Златопільської гімназії м. Новомиргорода


26.  ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Катерина КРИВОРУЧКО,
учитель фізичної культури Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів



Юлія БЕСТАКА,
вихователь ДНЗ "Веселка" 
Капітанівської селищної ради Новомиргородського району



Оксана Берднік,
учитель математики Йосипівського навчально-виховного комплексу
 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

Віталій ГУТЦУЛ,
учитель географії Кам*янської філії НВО №2


Валентина ЩЕРБИНА,
учитель хімії навчально-виховного об*єднання
"Новомиргородська ЗШ І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад"  




44 коментарі:

  1. Ольга Добровольська ,Панчівська ЗШ І-ІІІ ступенів21 квітня 2020 р. о 07:13

    Світлана Ілляшова в своїй публікації "Кросенс на уроках зарубіжної літератури" презентує цікаву візуальну вправу, яка сприяє розвитку логічного та критичного мислення, розвиває зв'язне мовлення та креативність. Кросенси дуже подобаються учням різного віку,є чудовою ігровою формою роботи на підсумкових уроках та в позакласній роботі, активізують діяльність школярів в процесі різних видів аналітико-інтерпретаційної діяльності.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ольго Вікторівно!Ваша думка для мене є особливо важливою, адже ціную Вас як прекрасного фахівця і просто хорошу людину!

      Видалити
  2. Тетяна Бантиш вчитель початкових класів Панчівської ЗШ І-ІІІст
    У своїх публікаціях вчителі початкових класів Панчівської ЗШ І-ІІІст. Нечепурна Н. Івченко О. Барбой Т.схиляються до думки, що діти мають набувати певного досвіду, використовуючи свої знання. Це дуже важливо в сучасних умовах навчання в НУШ.

    ВідповістиВидалити
  3. Яриш Марія. Дуже цікаві публікації Барбой Т., Добровольської О, Кочетової О., Сидоренко Т. Дійсно СТЕМ овіта -це майбйтнє.

    ВідповістиВидалити
  4. STEM та учнівські проєкти швидко завойовують усе більше прихильників серед вчителів та їхніх учнів. Думаю,метою інтернет-конференції була популяризація STEM- і STEAM-освіти як важливого елемента науково-орієнтованої освіти. Усі роботи сучасні,тому що у виступах учасників було порушено ряд важливих питань щодо пошуку ефективних методичних підходів і технологічних рішень впровадження STEM – навчання у контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи, представлення інноваційних моделей і технологій навчання учнівської молоді щодо побудови успішної кар’єри у майбутньому. Особливої уваги, на мою думку , заслуговують роботи Ольги Добровольської , Світлани Ілляшової, Віри Чепіжак, Зої Великої, Ольги Кочетової , Любові Дорошенко.Думаю,матеріали конференції можуть бути використані у практичній діяльності педагогічних працівників ,адже вчителі стали частиною спільноти інноваторів, які цікавляться сучасними освітніми напрямками, шукають нові проєктні ідеї та прагнуть спілкування з однодумцями. STEM- освіта – це простір для спільного навчання, вивчення найкращого вітчизняного та зарубіжного досвіду, знайомство із новаторами сучасної освіти, це майданчик підтримки, об’єднання зусиль усіх педагогів району.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алло Миколаївно! Приємно, коли роботу оцінює колега-фахівець, яка може зрозуміти сучасні проблеми щодо викладання літератури.

      Видалити
  5. Олена Івченко, Панчівська ЗШ І - ІІІ ступенів
    Дуже сподобалась стаття Добровольської Ольги Вікторівни, яка є показником величезного досвіду вчителя, та підтверджена здобутками її вихованців. Описана нею практика STEM-освіти в дії. Адже STEM-освіта зараз звучить практично з уст кожного. Це тренд, на який покладаються величезні надії, і вони таки будуть виправдані. З статті керівника гуртка очевидно, що учні вивчають не просто абстрактні дані, вони особисто створюють власні проєкти, які потім зможуть реалізувати в житті. Адже на даний момент, саме синтез науки та мистецтва є одним з найбільш затребуваних напрямів розвитку. Більше того, активізація освіти лише в науковому напрямку без одночасного розвитку художніх дисциплін призведе до зниження рівня креативності молоді. Цікавим є те, що під час проведення занять в гуртку Добровольської Ольги Вікторівни «Колір – Світло - Простір» в центрі уваги знаходиться не вчитель, а практичне завдання, яке потрібно вирішити. Вона показала, як STEAM-підхід дозволяє виховати в дітях гнучкість та критичне, практично орієнтоване мислення. Про це свідчать багаточислені перемоги її гуртківців на обласному на всеукраїнському рівні. Це дає впевненість батькам у майбутньому їхніх дітей, адже після застосування STEAM-викладання вчителем, діти мають глибоке розуміння про те, як жити у сучасному динамічному світі.

    ВідповістиВидалити
  6. Нечепурна Ніна Максимівна, Панчівська ЗШ І - ІІІ спупенів. Ознайомившись з статтями колег Т. Потапової, Л. Ганул, Т. Бантиш, Т. Барбой, О.Івченко, я вважаю, що це вчителі - практики, які в своїй роботі широко застосовують STEM- технології як розвиток нового і пріоритетного напрямку в освіті України. У статтях висвітлено аспекти роботи впровадження педагогічного досвіду, застосування інноваційних технологій у навчально - виховному процесі. Адже конкурентноспроможні технології підвищують якість, результативність та ефективність навчально - виховного процесу молодших школярів.

    ВідповістиВидалити
  7. Юрій Фінів. Капітанівська ЗШ І-ІІІ ступенів. Дуже сподобалися публікації, колеги молодці.STEM освіта дійсно змінює долю здобувачів освіти.Впровадження предметної сфери STEM - це спосіб допомогти сьогоднішнім дітям завтра стати новаторами, цілеспрямованими, творчими і надійними ланками команди суспільства, країни. Така система освіти вчить жити в реальному швидкозмінному світі, вміти реагувати на зміни, критично мислити, бути творчою особистістю.

    ВідповістиВидалити
  8. Наталія Гвасалія.Капітанівська ЗШ І - ІІІ ступенів .Матеріали відкритої науково - практичної конференції дуже цікаві та корисні. Вчителі початкових класів, які впроваджують STEM - освіту закладають основу для майбутніх винахідників,новаторів,дослідників, вчених. Особливо зацікавили досліди вчителя Марінової С.І.,практики з LEGO - технології, яка поєднує в собі елементи гри та проектування(Барбой Т.)

    ВідповістиВидалити
  9. Олена Левченко. Капітанівська ЗШ І-ІІІ ступенів.
    Впровадження STEM–освіти в початковій школі повинно стати ефективне формування раннього професійного самовизначення і усвідомленого професійного вибору; підтримка обдарованих учнів, рівний доступ до всіх напрямків якісної освіти дітей з особливими потребами, поширення інноваційного педагогічного досвіду та освітніх технологій; широка пропаганда результатів дитячої технічної творчості. Впровадження STEM-освіти змінить економіку нашої країни і нашого району.

    ВідповістиВидалити
  10. Іванова О.С.
    Яриш Марія Федорівна у своїх тезах звернула увагу на те, що необхідність міжпредметних зв’язків обумовлюється дидактичними
    принципами, виховними задачами школи. Систематичне використання міжпредметних пізнавальних задач у формі проблемних питань, кількісних і практичних завдань забезпечує інтеграцію знань учнів із різних предметів. У цьому полягає найважливіша розвивальна
    функція навчання математики. Особливе значення мають задачі, питання, завдання міжпредметного характеру у формуванні політехнічних знань і вмінь учнів. Спеціально складені задачі, питання дозволяють учням осмислити необхідність знань з загальнопізнавальних предметів в професіональній діяльності в будь-якій галузі виробництва .

    ВідповістиВидалити
  11. Масляна О.Л.
    У своїй статті Куделя Оксана Миколаївна чітко висвітлила, що основним результатом навчання для дітей дошкільного віку є не набуття певних знань, а оволодіння компетенцією "вміння вчитися", здатності конструювати, творчо мислити, швидко приймати рішення, набуття стану адаптованості у освітньому процесі, що дозволяє успішніше сприймати навчальний матеріал за методик STEM-освіти.

    ВідповістиВидалити
  12. Іванова О.С.
    Шевченко Аліна Василівна у своїх тезах розмірковує над тим, що завдяки реформуванню освітнього процесу учні мають можливість отримати доступ до більш якісних стандартів освіти. Значна роль у навчальному процесі відводиться навчальним проектам, зокрема інтегрованим, в процесі виконання яких учні мають можливість використовувати знання з різних дисциплін, що дає можливість отримати цілісне уявлення про світ, суспільство та діяльність людини у цьому суспільстві.

    ВідповістиВидалити
  13. Іванова О.С.
    Сидоренко Тетяна Олександрівна основний акцент у своїй роботі робить на використання STEM-технологій навчання математики, зокрема через розв'язування прикладних задач, проведення інтегрованих уроків. Також автор звертає увагу на те, що впровадження STEM-освіти має глибинний характер і включає розв’язання проблем підготовки вчителя, який усвідомлює свою соціальну відповідальність, постійно дбає про своє особистісне і професійне зростання, вміє досягти нових педагогічних цілей.

    ВідповістиВидалити
  14. Іванова О.С.
    Берднік Оксана Віталіївна у своїй статті звертає увагу на проблему сьогодення -це спрямування освітнього процесу на отримання якісних знань з точних наук. Методичні інструменти, які забезпечують формування для учнів навчально-пізнавального середовища, надає вчителю саме STEM-освіта, яку доцільно реалізувати через дослідницькі проекти

    ВідповістиВидалити
  15. У презентації вихователь Бестака Юлія Ігорівна розмістила ЛЕГО конструювання, як компонент STREAM освіти для формування культури інженерного мислення у дошкільників, а також можливості їх реалізації і напрями конструкторської діяльності у Капітанівському закладі дошкільної освіти «Веселка». Заняття з конструювання — це ознайомлення з навколишнім світом, поглиблення знань про довкілля, експериментування, дослідження, розвиток мислення та мовлення, навчання розмірковувати, вміння робити висновки, доводити власну точку зору, брати участь у діалозі.
    Педагоги і батьки також спонукають дітей до використання набутих знань, умінь і навичок під час самостійної гри в повсякденному житті — діти будують цікаві конструкції для ігрових потреб.

    ВідповістиВидалити
  16. Для виходу України на траєкторію швидкого та стійкого економічного зростання необхідний подальший розвиток інноваційних перетворень, зокрема — в сфері освіти. В усіх роботах розглянуто актуальну проблему вдосконалення системи освіти, а саме нового напряму — STEM- освіти у реалізації ефективних принципів Нової української школи. Особливої уваги заслуговують вчителі-практики: Ольга Жовна, Тетяна Потапова, Людмила Ганул з величезним досвідом роботи, які за допомогою досліджень виявляють основні проблеми та знаходять раціональні шляхи вирішення, а це і є один із принципів НУШ.

    ВідповістиВидалити
  17. Ткаченко Т.Л.
    Сучасне суспільство вимагає, щоб підростаюче покоління було здатне креативно, нестандартно мислити, могло створювати інновації. Як виховати таких фахівців? Відповідь на це запитання - підвищення інтересу до різних аспектів STEM-освіти. Про це свідчать публікації наших колег, серед яких заслуговують на увагу – Тетяна Сидоренко, Оксана Берднік, Марія Яриш.

    ВідповістиВидалити
  18. Дуже гарні і творчі роботи, які приємно переглядати. Я теж намагався показати, як можна провести дистанційний урок в умовах карантину, не знаю чи вдалий правда, ну мені подобається така методика теж. Всім дякую за таку плідну працю!

    ВідповістиВидалити
  19. Чудовi розробки урокiв STEM-освiти. Усi роботи добре продуманi, мiжпредметнi зв'язки, переходи мiж етапами. Читаючи, уявляла що побувала на всих цих уроках. Насичено, цiкаво. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  20. Дуже гарні розробки уроків, творчі роботи. Дітям буде цікаво,відвідати такі теми. Важливо, аби вчитель відчував, що його інновації в школі будуть сприйняті. Дякую за співпрацю!

    ВідповістиВидалити
  21. Шевченко О.С.
    В статті Кочеткова Ольга Борисівна розкрила свій досвід, як можна застосовувати елементи STEM-ОСВІТИ в гуманітарній сфері, під час дослідницько-пошукових і творчих роботах. Застосовувавши найефективнішу форму активізації інтелектуально-творчої діяльності STEM-компетентності учнівських дослідницьких проектів в своїй роботі, з якими ми мали змогу ознайомитися. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  22. Ми розуміємо,що живемо в час,коли нам потрібне нестандартне,креативне,сучасне мислення.STEM освіта забезпечить нас новими творчими підходами в навчанні,за нею- майбутнє.Розробки уроків та творчі роботи дуже сподобались. Анна Клисун у своїй роботі ознайомила з використанням STEM освіти на уроках англійської мови,показала міжпредметні зв'язки англійської мови з іншими предметами.Це і творчі проєкти,які треба виконати,але інструкції та коментарії повинні бути на англійські мові,дітям цікаві такі уроки.Дуже сподобалися практичні заняття вчителів початкової школи Жовни О.П.,Потапової Т.М.,Ганул Л.Б.,які на практиці застосовують здобуті знання,які знадобляться учням в їх повсякденному житті.

    ВідповістиВидалити
  23. Коробцова Н.О.
    Хочу подякувати кожному вчителеві за сучасні,творчі доробки.Але особливо сподобалися роботи Добровольської О.В.,Іляшової С.С.,Чепіжак В.А.,Куделі О.У статті Добровольської О.В.ми бачимо практику STEM освіти в дії,роботи її учнів вражають своєю простотою та креативністю,але за кожною з них стоїть кропітка робота вчителя-практика. Іляшова ознайомила нас з цікавою вправою кроссенгу,яка розвиває в учнів критичне мислення,яке так необхідне на сучасному етапі навчання.Чепіжак В.А. ознайомила з інноваційною формою STEM освіти хакатоном,як основною складовою сучасного освітнього процесу як учителя,так і учня.Куделя О.М. у своїй публікації показала як застосовувати навички STEM освіти для дошкільнят і використвувати для цього практичні навички.Роботи дійсно цікаві ,творчі,змістовні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталіє Олексіївно!Рада поділитися з Вами ідеєю кроссенсу.

      Видалити
  24. Людмила Ганул2 травня 2020 р. о 09:59

    Я теж працюю з LEGO перший рік і згідна із Л. Сажевською , що це цікаво та весело. Діти самі із захопленням займаються складанням різних фігур,букв,замків.Також на уроках їм дуже цікаво вивчати склад числа за допомогою LEGO ,розгадувати загадки та виконувати інші цікаві та незвичні вправи. За допомогою LEGO ми розвиваємо логіку,критичне мислення,фантазію.Дітям це цікаво.

    ВідповістиВидалити
  25. Боркан Н.М.
    Всі роботи дуже цікаві, творчий підхід сприяє кращому засвоєнню матеріалу. Сучасність вимагає створення конкурентоспроможної особистості. STEM освіта реалізує всі аспекти Нової української школи. STEM-підхід дає виховати в дітях креативність, критичне мислення. Всі роботи є цікавими у проведенні. Діти будуть задоволені.

    ВідповістиВидалити
  26. Cвітлана Іляшова
    Безперечно, цікавою була добірка матеріалів кожного учасника конференції. Адже я мала можливість познайомитися з цікавими ідеями не тільки зі своєї фахової дисципліни, а й почерпнути щось нове у колег іншого профілю. Особливо сподобалась креативність Добровольської О.В. до застосування STEАM ˗ освіти на практиці, її підхід до вирішення різних проблем та формування у своїх вихованців уміння цінувати красу навколишнього світу та бути конкурентно спроможними; методика хакатону, висвітлена у статті Чепіжак В.А. Цікавими є теоретичні розробки та практичне впровадження проєктної діяльності в роботах Л.Дорошенко та Жовни О.П. Вдячна всім за нові ідеї!

    ВідповістиВидалити
  27. Жовна О.П.
    Застосування STEM-освіти на уроках навчити дітей сприймати завдання, стимулювати допитливість, підтримувати інтерес до начання, пошуку знань, мотивацію до самостійних досліджень. Сподобалися статті та творчі розробки вчителів початкових класів. Молодці!

    ВідповістиВидалити
  28. Лідія Ігнатьєва
    Матеріали учасників конфуренції є досить цікавими і цінними.STEM-освіта дає можливість інтегрувати знання з різних предметів,розвиває в учнів здібності до дослідницької діяльності,сприяє розвитку критичного мислення ,креативності, нових навичок.Сподобались публікації Л.Дорошенко та В.Щербини,зацікавила методика хакатону у статті В.Чепіжак.

    ВідповістиВидалити
  29. Усі матеріали учасників інтернет - конференції сприяють розвитку STEM-освіт.Вчителі працювали над пошуком ефективних методичних підходів і технологічних рішень впровадження STEM-навчання у контексті реалізації принципів Нової української школи. Адже STEM-освіта визначає стратегічний розвиток провідних країн світу і створює мільйони нових робочих місць, що потребують кваліфікованих фахівців. У рамках конференції були представлені передові освітні практики впровадження напрямів STEM-освіти, інноваційні моделі і технології навчання учнівської молоді, які сприятимуть успішній кар’єрі в майбутньому випусників Новомиргородщини. Сподобались усі публікації.

    ВідповістиВидалити
  30. Анна Клисун. Усі матеріали учасників інтернет - конференції сприяють розвитку STEM-освіт.Вчителі працювали над пошуком ефективних методичних підходів і технологічних рішень впровадження STEM-навчання у контексті реалізації принципів Нової української школи. Адже STEM-освіта визначає стратегічний розвиток провідних країн світу і створює мільйони нових робочих місць, що потребують кваліфікованих фахівців. У рамках конференції були представлені передові освітні практики впровадження напрямів STEM-освіти, інноваційні моделі і технології навчання учнівської молоді, які сприятимуть успішній кар’єрі в майбутньому випусників Новомиргородщини. Сподобались усі публікації.

    ВідповістиВидалити
  31. Йосипівський НВК
    Конторіна А.О.
    Дякую колегам за цікавий, змістовний матеріал. Застосуванням STEM-освіти, дитина вчиться збирати інформацію з усіх галузей знань, з якими вона стикається та творчо її застосувати. Учням такий підхід подобається саме тому, що дає необмежений простір для творчості.Будемо впроваджувати STEM у навчальний процес.

    ВідповістиВидалити
  32. Йосипівський НВК
    Чередніченко Л.В
    Цікаво і змістовно розкриває впровадження STEM-освіти на уроках географії вчитель Дорошенко Л.О, показуючи не лише "навчання" а "самовдосконалення" ( самоучіння) дітей за допомогою цікавих форм та поєднань предметів. В статті звернуто увагу на необхідність набутих компетентностей на уроках для життя.

    ВідповістиВидалити
  33. Нерідко діти просто не розуміють, як саме вони можуть застосувати знання з точних та природничих наук у подальшому, тому і зацікавленість не надто велика. Берднік О.В. демонструє, як діти можуть використати отриману інформацію в житті. Проводячи розважальні експерименти, діти легко починають розуміти складні формули, запам'ятовувати терміни.

    ВідповістиВидалити
  34. Добролежа В.Ю.
    Йосипівський НВК
    Нерідко діти просто не розуміють, як саме вони можуть застосувати знання з точних та природничих наук у подальшому, тому і зацікавленість не надто велика. Берднік О.В.демонструє, як діти можуть використати отриману інформацію в житті. Учні вивчатимуть не просто абстрактні дані, вони конкретний проект, а потім – створюватимуть власний проект певного продукту. Проводячи розважальні експерименти, діти легко починають розуміти складні формули, запам'ятовувати терміни.

    ВідповістиВидалити
  35. Добролежа В.Ю.
    Йосипівський НВК
    Сподобалась публікація Дорошенко Л.О. Створюючи цікаві проекти, які дійсно працюють, діти не просто навчаються, а ще й підвищують власну самооцінку. Таким чином вони стають більш впевненими у собі та завзято досягають поставленої мети.

    ВідповістиВидалити
  36. Віталій Бирзул Златопільська гімназія7 травня 2020 р. о 07:27

    Дякую колегам за цікаві та змістовні матеріали, які мають яскраво виражену практичну спрямованість. STEM-освіта відкриває доступ до нового, перспективного.

    ВідповістиВидалити
  37. STEM-освіта - це перш за все комплексний дисциплінарний підхід з проєктним навчанням, яке поєднує в собі природничі науки з технологіями, інженерією та математикою.Саме участь у проєктній діяльності виступає основою для набуття практичних навичок і формування професійних компетенцій шляхом застосування методик навчання, що базуються на досвіді інших інженерних дисциплін. Тому метод проєктів - пріорітетний.Це питанння висвітлює у своїй публікації Дорошенко Любов.Вона демонструє, як за допомогою STEM-технології проводиться розробка та реалізація учнівських проєктів на уроках географії.

    ВідповістиВидалити
  38. "ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИЦІ" Тетяна СИДОРЕНКО. Надзвичайно актуально, змістовно та цікаво!!!

    ВідповістиВидалити