1.ШЛЯXИ ВПРOВAДЖЕННЯ STEM-OСВIТИ В УМOВAX IНТЕГРAЦIЇ ФOРМAЛЬНOЇ ТA НЕФOРМAЛЬНOЇ OСВIТИ
Олександр КОРОЛЬ,
учитель математики Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів
2. STEM – ОСВІТА: ДОСВІД ТА ЗАПРОВАДЖЕННЯ
6.ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ STEM- ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ
7. STEAM ОСВІТА ЯК ТРЕНД У СУЧАСНІЙ НАУЦІ
8. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ STEAM-ОСВІТИ
Ірина КРЕЙТОР,
заступник директора з виховної роботи Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Мадіна КАЧУР,
учитель української мови та літератури Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Марія ДРОЗДОВА,
учитель Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Анна КОПИЛЕЦЬ,
заступник директора Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів
6.ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ STEM- ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ
Віктор ПРИХОДЬКО,
вчитель географії Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Наталія МАРКУШЕНКО,
вихователь ГПД Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Ірина ФЛОРЯ
практичний психолог Мартоніської ЗШ І-ІІІ ступенів
9. НАПРЯМКИ STEM-ОСВІТИ
Тетяна КОСТЮРЕНКО
учитель Мартоніської ЗШ І - ІІІ ступенів
10. STEАM-ОСВІТА ЯК МОДЕРНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Світлана ГУСАКОВА,
учитель фізики та математики Мартоніської ЗШ І-ІІІ ступенів
11. ВИКОРИСТАННЯ STEАM-ОСВІТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Наталія ЖОВНА,
учитель початкових класів Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів
12. STEM-ОСВІТА: ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Марина КАПІТАНЮК,
вчитель української мови та літератури Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів
Владислава ХАРСІКА,
вихователь-методист Новомиргородського дошкільного
навчально-виховного комплексу (ясла-садок) "Калинонька"
Під час ознайомлення з відповідними статтями ,які створили вчителі різних педагогічних напрямків у сфері науки, цікавим фактом для мене стало те,що більшість викладачів - однодумці.Адже шляхи впровадження Steam освіти вбачають саме за такими принципами індивiдуaльниx oсвiтнix трaектoрiй :
ВідповістиВидалити– ствoрення нaвчaльнo-метoдичниx кoмплексiв: зaсoбiв STEM-нaвчaння,
електрoнниx нaвчaльниx пoсiбникiв, STEM-прoєктiв, якi
зaбезпечують oсoбистiснo-рoзвивaльний змiст нaвчaння, викoристoвують oкрiм
трaдицiйниx, ресурси глoбaльниx i лoкaльниx кoмп’ютерниx мереж,
мультимедiйнi зaсoби, мережевi нaвчaльнi системи тoщo.Дуже цікаву і легку для сприйняття інформацію,особисто для мене надав Олександр Король.Лаконічно і змістовно розкрито питання STEM-oсвiти в контексті інтеграції
формальної та неформальної освіти : подано порівняльну таблицю,яка за своїм змістом показує істотні відмінності в системі освіти,від якої потрібно відходити,або інтегрувати задля формування якісно нової,індивідуалізованої.
Ірина Крейтор
ВідповістиВидалитиПанчівська ЗШ І-ІІІ ступенів.
Переглянувши подані матеріали, можна зробити висновок, що навички критичного мислення та глибокі наукові знання отримані в результаті навчання за STEM, дозволяють дитині вирости новатором – двигуном розвитку людства.
Досить цікаві та доцільні статті всіх дописувачів.
Світлана Фініва.
ВідповістиВидалитиКапітанівська ЗШ І-ІІІ ступенів.
STEM-освіта -це дійсно освіта майбутнього. Сучасних дітей вчити по-старому абсолютно неможливо: якщо раніше за дитячу увагу зі школою конкурувало не так багато джерел, то зараз, аби не програти в умовах безмежного інтернет-простору, який для сучасної дитини відкривається так легко, лише увімкнувши гаджет, школа повинна стати якомога цікавішою.Конференція стала ефективним майданчиком для професійного спілкування. Матеріали висвітлені колегами досить цікаві та змістовні, які доводять, що головну роль у STEM-освіті відіграє практичне застосування знань: аби навчання було усвідомленим та цілеспрямованим, дитина вчиться реалізовувати знання на практиці. STEM-освіта може стати цікавим інструментом для того, аби «запалити» і керівника закладу, і вчителя, і учня. Коли учень бачить практичне застосування своїх знань, виникає мотивація до навчання.
Дякую всім колегам за цікаві матеріали, які висвітлені досить цікаво та змістовно. STEM освіта дійсно змінює долю здобувачів освіти, допомагає учням стати цілеспрямованими, творчими особистостями і головну роль відіграє практичне застосування знань. І така система освіти вчить жити в реальному світі в якому потрібно вміти реагувати на зміни, вчитися реалізовувати свої знання на практиці. Коли дитина бачить практичне застосування знань, виникає мотивація до навчання.
ВідповістиВидалитиІванова О.С.
ВідповістиВидалитиКороль Олександр Леонтійович у своїх тезах розкрив значимість STEM-напрямку в освіті, який дасть можливість учням отримати новий рівень знань, сформувати талановитих STEM-педагогів.
Іванова О.С.
ВідповістиВидалитиСвіт щодня змінюється, змінюються технології, з'являються нові професії, які потребують висококваліфікованих спеціалістів, спеціалістів майбутнього, які повинні бути не вузькопрофільними, а мати знання з природничих наук, математики, інженерії, технологій.
Саме це і розкрила у своїй статті Гусакова Світлана Вікторівна.
STREAM-лабораторія – це новий елемент предметно-розвивального середовища закладу дошкільної освіти. Вона створюється для розвитку в дітей пізнавального інтересу, інтересу до дослідницької діяльності і сприяє формуванню наукового світогляду. У своєму виступі Харсіка Владислава Володимирівна поділилася досвідом роботи щодо розвитку пошуково-дослідницької діяльності з дошкільниками.Вона зазначила, що це дає поштовх для розвитку пізнавальних інтересів дітей, розширення досвіду орієнтування в довкіллі, впливає на сенсорний розвиток, розвиток допитливості та пізнавальної мотивації, на формування пізнавальних дій, становлення свідомості, що в подальшому буде сприяти різнобічному розвитку кожної дитини.
ВідповістиВидалитиПеред сучасною школою постає одне з найважливіших завдань: як адаптувати особистість до сучасних реалій життя. І саме в цьому напрямку STEM - STEAM – STREAM освіта має можливість відкрити доступ до чогось нового, отримати нові знання і досвід.
ВідповістиВидалитиТетяна Кожевнікова Оситнязький НВК
ВідповістиВидалитиОзнайомилась з статтею"Розвиток дослідницьких навичок у дітей дошкільного віку".Дякую автору за дуже гарний , змістовний матеріал.Обов"язково буду використовувати в своїй роботі.
Антемійчук Н.Г.Оситнязький НВК
ВідповістиВидалитиТема науково-практичної конференції є актуальною на даний час. Адже STEM-освіта сприяє підвищенню мовленнєвих і читацьких компетенцій учнів,розвиває критичне мислення,підвищує інтерес до навчання,відкриває можливості для розвитку особистості,для підготовки учнів до самостійної життєдіяльності. А ще створює передумови для творчості учнів.
Такий інноваційний інструмент як STEM-освіта - адекватна відповідь викликам сучасності та ефективний шлях формування конкурентоспроможного фахівця, члена сучасного інформаційно-технологічного суспільства.
ВідповістиВидалити